Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
rozdrabniacz do gałęzi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Częste problemy w ogrodzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

otolka



Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 716

PostWysłany: Sro Lis 29, 2017 7:38 pm    Temat postu: rozdrabniacz do gałęzi Odpowiedz z cytatem

cześć! chce kupić rozdrabniacz go gałęzi, bo już naprawdę nie mam co z drewnem robić, a tak przynajmniej odpadki do ozdoby mogłabym użyć. Ale niestety nie znam się na markach, czy moglibyście mi coś polecic: https://euroogrod.com.pl/pol_n_Maszyny-ogrodnicze_Rozdrabniacze-do-galezi-3605.html ? Chcę zamówić w tym sklepie, bo są najlepsze ceny
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Janek Perak



Dołączył: 11 Maj 2019
Posty: 3

PostWysłany: Sob Maj 11, 2019 2:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Castoramie polecam serdecznie Trener personalny Wrocław
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Ogrodniq



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 211

PostWysłany: Pon Maj 11, 2020 9:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam z ryobi, jest spoko. Jesienią i wiosną bardzo sie przydaje bo jak przycina się gałęzie i robi porzadki w ogrodzie to mozna sobie przygotowac drewno w małych kawałkach na opał. Ja mam akurat sporo drzew wiec u mnie taki rozdrabniacz ma co robić. Ryobi ma różne modele rozdrabniaczy do wyboru wiec bez problemu znajdziecie coś dopasowanego do swoich potrzeb,.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

telemistrz



Dołączył: 27 Maj 2019
Posty: 559

PostWysłany: Czw Maj 27, 2021 11:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem