Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
ŁOŻYSKA KULKOWE - ROWEROWE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Projektowanie ogrodu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

mirek332323



Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 1022

PostWysłany: Nie Cze 13, 2021 5:44 am    Temat postu: ŁOŻYSKA KULKOWE - ROWEROWE Odpowiedz z cytatem

Kumpel mi powiedział ,że na pewno bardzo dobrze zrobię jak skorzystam z rewelacyjnej oferty łożyska rowerowe w bielsku .
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Ergonza



Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 161

PostWysłany: Pon Lut 21, 2022 6:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naprawy roweru załatwiam w serwisie, nie znam się na tym za bardzo, a jak chce mieć coś naprawione to musi być to dobrze zrobione. Tak czy siak rozglądam się za nowym rowerem i mam już na oku kilka opcji. Najbardziej przekonują mnie rowery kross, a wy jaki macie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Dawid44



Dołączył: 24 Paź 2018
Posty: 1460

PostWysłany: Pią Lut 17, 2023 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak naprawdę ja na takich elementach się nie skupiałem, ale za to chcę powiedzieć, że dla mnie bardzo ważnym było przede wszystkim to aby dokładnie wiedzieć skąd właśnie najlepiej jest zamawiać prezenty dla rowerzysty. Uważam, że bardzo ciekawym miejscem jest na pewno sklep https://zamowprezent.pl/hobby/prezent-dla-rowerzysty i zachęcam was do zaglądania do niego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Projektowanie ogrodu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach