Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
organizacja biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

jerkil



Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 2859

PostWysłany: Czw Mar 23, 2023 6:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Godną polecenia firma która świadczy usługi z zakresu sprzątania jest https://ecoserwis.com/.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Ogrodniq



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 216

PostWysłany: Sob Mar 25, 2023 2:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem warto zadbać, by w biurze była świeża woda do picia. Zamiast kupować wodę w butelkach można wstawić taki dystrybutor wody https://www.zdrojownia.pl/akademia/ , z którego można pobierać wodę w dowolnym momencie. Dystrybutor wody to doskonałe rozwiązanie, bo zmniejsza koszty wody w firmie, poza tym dzięki niemu jest mniej odpadów, bowiem nie kupuje się wody w butelkach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2652

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2023 4:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli spoczywa na Was obsługa kadrowo płacowa to macie na pewno mnóstwo obowiązków. Warto więc zastanowić się w jakiś sposób ułatwić sobie ten temat. Dość nowym pojęciem jeśli chodzi o dział kadrowo płacowy jest Payroll. Coraz częściej określenie Payroll stosuje się nie tylko w odniesieniu do usługi polegającej na sporządzeniu listy wypłat dla pracowników, ale do pełnej obsługi kadrowo-płacowej przedsiębiorstwa. W tym artykule przeczytasz o szerszym znaczeniu terminu payroll, czyli szeregu usług wspierających funkcjonowanie organizacji https://hrk.pl/pl/baza-wiedzy/artykuly-eksperckie/czym-sa-uslugi-payroll-i-kto-moze-z-nich-skorzystac
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

landrynka88



Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 600

PostWysłany: Czw Kwi 27, 2023 9:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wiadomo w takim miejscu będziecie korzystać równie z drukarki i innych sprzętów, dlatego warto przeczytać sobie nawet artykuł https://www.budberg.com.pl/jakie-wybrac-tusze-do-drukarki-hp-deskjet-1510/ . Z niego dowiecie się jak dopasować tusz do swojego sprzętu? Gdzie szukać odpowiedni produkt? Taka wskazówka się może przydać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

rose



Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 990

PostWysłany: Czw Kwi 27, 2023 11:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co z systemami do oraganizacji? Uważam, ze co jak co, ale ten temat również warto poruszyć. Koniecznie zwróćcie uwagę na https://sorga.pl/ Myślę, ze oferta tego systemu i jego możliwości, zainteresują was równie mocno co mnie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

pinki



Dołączył: 10 Paź 2019
Posty: 1333

PostWysłany: Sob Kwi 29, 2023 12:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sama ostatnio zastanawiałam się, do kogo mogłabym się zgłosić jeżeli chodzi o kable przyłączeniowe. Kolega doradził mi, żebym rozważyła w wolnej chwili asortyment na stronie firmy https://www.ifm.com/pl/pl/category/280_010_010 i muszę przyznać, że ofertę mają naprawdę całkiem rozbudowaną. Dajcie znać, czy wy kiedykolwiek korzystaliście może z ich produktów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Kirivadi



Dołączył: 29 Cze 2018
Posty: 906

PostWysłany: Nie Maj 07, 2023 4:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O ciekawych rzeczach się rozpisujecie? Lubie takie tematy, zawsze udaje mi się coś znaleźć dla siebie. Może orientujecie się, jak działają wirtualne biura? To znaczy, czym jest wirtualne biuro, to wiem, ponieważ przeczytałam tutaj https://haloursynow.pl/pl/11_wiadomosci/20451_wirtualne-biura-innowacyjne-rozwiazanie-dla-firm.html, ale jak to jest w praktyce?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

telemistrz



Dołączył: 27 Maj 2019
Posty: 578

PostWysłany: Sro Maj 17, 2023 6:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze, na pewno przyda się też - https://cfsklep.pl/drukarki-etykiet drukarka do etykiet kurierskich, dziś właściwie każdy przygotowuje jakieś przesyłki do wysyłki. Taka drukarka, wcale nie zajmuje sporo miejsca a szybko i sprawnie wydrukuje nam na dedykowanym papierze, etykiety, które od razu możemy nakleić na paczkę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

jerkil



Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 2859

PostWysłany: Pon Cze 26, 2023 9:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Firmą fachowo zajmującą się digitalizacją dokumentów jest https://ddp.pl/ Szczerze polecam ich usługi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2652

PostWysłany: Wto Cze 27, 2023 3:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Akcesoria biurowe są nieodłącznym elementem wyposażenia każdego biura, zarówno małego przedsiębiorstwa, jak i dużego korporacyjnego kompleksu. Te drobne, ale niezwykle przydatne przedmioty, pomagają w codziennych zadaniach biurowych, organizacji pracy oraz utrzymaniu porządku. https://azun.pl/wyroby_z_plastiku/akcesoria-biurowe-producent
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Pasterka



Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 508

PostWysłany: Pon Lip 03, 2023 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem niezwykle ważna jest dobrze dobrana drukarka. Jeśli w biurze dużo drukujecie to koniecznie wybierzcie sprzęt przeznaczony do intensywnej eksploatacji. Bardzo duży wybór urządzeń do drukowania oraz kserowania oferuje firma https://inprosystem.pl/sklep/ . Specjaliści z Inprosystem doradzają i pomagają w wyborze drukarek, kserokopiarek czy niszczarek, a także zajmują się optymalizacją kosztów wydruku, dzięki czemu drukowanie w firmie jest mniej kosztowne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

burza



Dołączył: 10 Wrz 2019
Posty: 976

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2023 8:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do oprogramowania, to powiem wam, że nieźle się prezentuje system ATOM ERP https://atomerp.pl/ . Jest niesamowity, ja też chcę właśnie wdrążyć u siebie - ponieważ zależy mi , aby firma działa naprawdę sprawnie i niezawodnie. A dzięki niemu będę mogła poprawić obsługę klienta, magazynu, czy też zwiększyć kontrolę nad finansami.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Kirivadi



Dołączył: 29 Cze 2018
Posty: 906

PostWysłany: Czw Sty 18, 2024 9:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie macie doświadczenia z wirtualnymi biurami? Wpadłam nie tak dawno na taką oto ofertę https://www.biurowirtualnewarszawa.pl/wirtualne-biuro-warszawa-jerozolimskie.html wirtualnego adresu w Warszawie przy Al. Jerozolimskich. Co możecie mi powiedzieć w zakresie takiej współpracy? Czy warto z tego skorzystać, czy taki adres jest dla firmy prestiżowy?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2652

PostWysłany: Pon Sty 29, 2024 1:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na własnym przykładzie wiem, że wybór mebli biurowych to nie lada wzywanie. Trzeba szczególną uwagę zwrócić na ich jakość oraz wykonanie, ale nie ukrywajmy - wygoda i funkcjonalność również ma tutaj znacznie. Myślę, że najlepszym wyborem będą ergonomiczne krzesła od https://kupkrzeslo.pl/krzesla-biurowe/krzesla-ergonomiczne . Jest to oferta, z której ja sama miałam już okazję korzystać podczas urządzania swojego biura.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

burza



Dołączył: 10 Wrz 2019
Posty: 976

PostWysłany: Czw Lut 29, 2024 7:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tutaj https://fundacjamdm.pl/jaki-wybrac-tusz-do-drukarki-hp-4535/ tak dla odmiany macie artykuł dotyczący wkładów do drukarek. Według mnie jest to ważny temat, bo warto wiedzieć - co jest na rynku dostępne wydajnego, ekologicznego i ekonomicznego. Także jakby co sprawdźcie to.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
(c) Intersid.pl | Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Gardenplanet
43-430 Harbutowice 17
telefon kom.: 512 211 033
tel./fax: +48 33 816 88 44
e-mail: biuro@gardenplanet.pl