Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
organizacja biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

pinki



Dołączył: 10 Paź 2019
Posty: 1294

PostWysłany: Pon Lis 15, 2021 10:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć. Już jesteśmy w temacie własnej firmy, to chciałabym się was zapytać, czy zdecydowaliście się na zakup lub wynajem automatów vendingowych do waszego biura? Nie ukrywam, że bardzo spodobała mi się firma https://www.pol-vending.pl/automaty-samosprzedajace-do-zimnych-napojow.html i zastanawiam się, czy się do nich zgłosi. Taka maszyna samosprzedająca zimne napoje na pewno by się u mnie sprawdziła
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Ogrodniq



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 211

PostWysłany: Nie Lis 28, 2021 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Organizacja biura to spore wyzwanie. Na początek warto zacząć od zakupu odpowiedniego wyposażenia. Mam tu nie tylko na myśli meble ale też sprzęt komputerowy. Jesli będziecie szukać drukarki lub kserokopiarki to zerknijcie na ofertę firmy https://www.forcopy.com.pl/kserokopiarki-lodz .Oni mają bardzo duży wybór urządzeń. Sprzęt można nie tylko kupić, ale tez wydzierżawić.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

kentinoo



Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 1543

PostWysłany: Pon Gru 13, 2021 5:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aktualnie jestem w trakcie poszukiwania wyposażenia do biura. Komputery mamy już kupione, ale potrzebne są jeszcze drukarki więc tutaj pytanie odnośnie takiej oferty https://www.tuszmarkt.pl/drukarka-laserowa-canon.html oraz ogólnie rodzajów drukarek. Czy te laserowe są lepsze od atramentowych?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

olka99



Dołączył: 23 Lis 2019
Posty: 151

PostWysłany: Wto Gru 14, 2021 11:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W swojej firmie na pewno chcemy stawiać na rozwiązania, które okażą się sprawdzone. Również biuro rachunkowe Gliwice ma doświadczenie w zarządzaniu księgowością firmy. Zajmą się wszelkimi dokumentami i formalnościami. Takie działania jednak warto zlecać fachowcom, którzy mają w tym spore doświadczenie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Kinder123



Dołączył: 08 Mar 2019
Posty: 2258

PostWysłany: Sro Gru 15, 2021 12:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajnie że jest tutaj taki wpis. Ja właśnie myślę o tym jak urządzić biuro więc z chęciom sprawdzę i poczytam

___________________________
kasy fiskalne online gdynia
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

astronom



Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 843

PostWysłany: Wto Gru 21, 2021 8:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie zainteresowala ta oferta tu https://ans.sklep.pl/ To bardzo dobre zaopatrzony sklep. Dostałem w nim maskownice kabli, uchwyty do monitorów, podstawki pod monitor. Są tu też regaly, półki ścienne itp. Warto sprawdzić te propozycje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

karolinka



Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 611

PostWysłany: Czw Gru 23, 2021 12:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niezależnie jakich mebli szukasz to wszystko znajdziesz w tym sklepie https://www.meblotraf.com.pl/ bo pod jednym dachem mają zebrane oferty kilkunastu producentów. Dzięki nim masz wysoką jakość i niskie ceny oraz świetny design. Jak brakuje środków to żaden problem bo mają w ofercie płatności ratalne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

jerkil



Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 2689

PostWysłany: Pon Gru 27, 2021 12:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi udało się znaleźć świetne, w pełni wyposażone biuro, jestem bardzo zadowolony bo idealnie odpowiada potrzebą mojej firmy. Możecie sobie sprawdzić oferty na stronie https://biura.online/.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

wyrywna



Dołączył: 22 Cze 2019
Posty: 437

PostWysłany: Czw Sty 20, 2022 8:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze nie może zabraknąć napoiów, szczególnie w lecie. Warto skorzystać z oferty tu https://iwoniczanka.pl/ Tu możecie internetowo zamówić wodę iwonicznkę z dostawą pod podany adres. Iwoniczanka jest w szklanych butelkach - ekologicznych, zwrotnych. Może to być woda gazowana, lekko gazowana lub niegazowana.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

mirabelka



Dołączył: 26 Cze 2018
Posty: 307

PostWysłany: Pią Lut 04, 2022 5:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajną opcją jest wirtualne biuro. Korzystanie z takiego biura to sporo korzyści. Adres firmy w prestiżowej lokalizacji. Wsparcie biznesowe. Całościowa obsługa biura. A to wszystko za niewielkie pieniądze. Jeśli chodzi o Warszawę to tutaj namiar na wirtualne biuro z którego warto skorzystać https://www.wirtualne-biuro-nowogrodzka.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

rose



Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 970

PostWysłany: Czw Kwi 14, 2022 12:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też lubię mieć porządek w biurze, ale nie tylko o to dbam. Powiem wam, że coś w tym jest, że lepiej się pracuje kiedy mamy nie tylko wszystko uporządkowane, wysprzątane ale też wtedy kiedy otacza nas zieleń. Dlatego zdecydowałam się na ogród wertykalny https://roslinydlabiura.pl/uslugi/ogrody-wertykalne/ To była jedna z lepszych decyzji przy aranżacji biura.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

burza



Dołączył: 10 Wrz 2019
Posty: 964

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2022 12:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do praktyczne wyposażenia biura zdecydowanie warto tutaj wspomnieć o firmie https://www.biurowi.pl/ , ponieważ jest to świetna hurtownia artykułów biurowych. A więc nie tylko spotkacie się z obszernym wyborem, ale również i spotkacie się z bardzo atrakcyjnymi cenami.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Kazikdobry



Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 712

PostWysłany: Wto Cze 14, 2022 10:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podstawą wyposażenia biura jest dobra drukarka a do niej jak wiadomo często zamawiamy tusze. Nie zawsze musi to być oryginał - obecnie zamienniki są naprawdę wyjątkowej jakości. Polecam zapoznać się z ciekawą ofertą artykułu https://www.iicd.pl/tusz-zamiennik/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2566

PostWysłany: Nie Cze 26, 2022 1:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedną z form organizacyjną w biurze jest zapewnienie pracownikom dostępu do niezbędnych narzędzi i programów. Stąd chciałam Was zapytać, czy korzystacie z programów do UI / web designu? Jeśli tak to jakich? Być może nie wiecie, na czym polega design system, to odsyłam Was do źródła, w którym wszystkiego możecie się dowiedzieć: https://uxupgrade.pl/czym-jest-design-system
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

jerkil



Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 2689

PostWysłany: Wto Cze 28, 2022 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli szukacie powierzchni biurowych do wynajęcia dla własnych działalności to polecam zajrzeć do https://biura.online/. Posiadają bardzo dużą bazę różnorodnych lokali więc bez problemu znajdziecie coś co sprosta waszym oczekiwaniom.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
(c) Intersid.pl | Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Gardenplanet
43-430 Harbutowice 17
telefon kom.: 512 211 033
tel./fax: +48 33 816 88 44
e-mail: biuro@gardenplanet.pl