Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Autor |
Wiadomość |
Iwonamaleks
Dołączył: 15 Sie 2019 Posty: 104
|
Wysłany: Czw Cze 17, 2021 11:42 am Temat postu: |
|
|
Sprawna praca w biurze to ważna rzecz, a tu trzeba oczywiście wszystko przygotować do tego żeby jak najbardziej uprzyjemnić pracę sobie i swoim pracownikom. Zerknijcie sobie tak na stronkę https://mikomaxsmartoffice.com/ Tu będziecie mogli liczyć na profesjonalne, nowoczesne meble biurowe. Mnie najbardziej zainteresowały również proponowane tu budki telefoniczne dla biur, takie miejsca sprawdzają się też do pracy w izolacji od innych pracowników w biurze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kinder123
Dołączył: 08 Mar 2019 Posty: 2261
|
|
Powrót do góry |
|
|
renato
Dołączył: 02 Lip 2018 Posty: 175
|
Wysłany: Sro Cze 23, 2021 2:45 pm Temat postu: |
|
|
Ja moje biuro dopiero zaczynam urządzać, już znalazłem sklep w którym będę zamawiał meble do niego, to ten https://onemarket.pl/ Jak do siebie też potrzebujecie to ja wam polecam ich, fajne ceny i duży wybór. No i są też ceny promocyjne, warto sprawdzić samemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Nikola91
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 2570
|
Wysłany: Czw Lip 08, 2021 8:22 am Temat postu: |
|
|
Wysokiej jakości meble biurowe oraz pozostałe elementy wyposażenia wnętrz przyczyniają się do stworzenia dobrego środowiska pracy. W tej kwestii warto więc postawić na doświadczenie i profesjonalizm firmy https://imperia.net.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
pinki
Dołączył: 10 Paź 2019 Posty: 1294
|
Wysłany: Wto Lip 27, 2021 1:35 pm Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem, to całkiem ciekawe klawiatury ergonomiczne można dostać w sieci. Czytałam na stronie ergotest, że warto zainwestować w takie komfortowe narzędzie pracy, ponieważ pracownicy będą nam na pewno wdzięczni. A to przełoży się pozytywnie na wykonywane obowiązki. |
|
Powrót do góry |
|
|
kentinoo
Dołączył: 15 Sie 2019 Posty: 1543
|
Wysłany: Pon Sie 09, 2021 5:52 pm Temat postu: |
|
|
Sporo jest ciekawych ofert tylko zastanawiam jaki jest najlepszy producent mebli biurowych pod względem jakości? Pytam z tego względu, że przed oczami mam kilku takich producentów, wszystko wygląda fajnie, ale nie mogę się zdecydować |
|
Powrót do góry |
|
|
rose
Dołączył: 02 Lip 2019 Posty: 976
|
Wysłany: Sro Sie 25, 2021 5:20 pm Temat postu: |
|
|
Ja nie wyobrażam sobie swojego biura bez porządnych mebli, które nie tylko są funkcjonalne ale pełnią również swego rodzaju wizytówkę moich usług. Sprawdźcie sobie ofertę sklepu https://meble.lobos.pl/sklep/28-biurowe Jak dla mnie, mają najlepszą ofertę. |
|
Powrót do góry |
|
|
astronom
Dołączył: 22 Gru 2017 Posty: 843
|
Wysłany: Sro Sie 25, 2021 9:20 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli masz własną firmę to trzeba zawsze szukać oszczędności i dlatego warto zrobić audyt w firmie który określi ilość zużywanego papieru. Dzięki takiej wiedzy będzie można usprawnić obieg dokumentacji i wyeliminować nadmiar papierów. Takie audyty przeprowadzi https://euroimpex.pl/uslugi/audyt-kosztow/ i pomoże także wdrożyć usprawnienia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kinder123
Dołączył: 08 Mar 2019 Posty: 2261
|
Wysłany: Pon Wrz 20, 2021 1:20 pm Temat postu: |
|
|
O tym myśli chyba każdy kto zaczyna swoją dzielność. Gdzie mieć biuro jak je urządzić. Ważna kwestia.
_____________________________
logotyp firmy |
|
Powrót do góry |
|
|
karolinka
Dołączył: 14 Sty 2019 Posty: 611
|
Wysłany: Sro Wrz 22, 2021 10:00 pm Temat postu: |
|
|
Jeżeli wyposażasz biuro to nie zapomnij o drobnostkach które ułatwiają pracę a mianowicie zakup kalendarze. Największy wybór masz tutaj https://www.taniaksiazka.pl/kalendarze-ksiazkowe-c-11000_11035.html a i ceny są bardzo atrakcyjne. Możesz też kupić coś dzieciom z działu zabawek a sobie jakieś książki. |
|
Powrót do góry |
|
|
storczykowa
Dołączył: 07 Mar 2017 Posty: 189
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2021 11:21 am Temat postu: |
|
|
Praktycznie wszystko co jest potrzebne do efektywnego zorganizowania pracy w biurze możesz kupić w sklepie Maxibiuro. |
|
Powrót do góry |
|
|
Pasterka
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 497
|
Wysłany: Pią Paź 29, 2021 12:11 pm Temat postu: |
|
|
Organizując miejsce pracy należy pamiętać o zakupie odpowiedniego wyposażenia. Oprócz mebli i komputera nie powinno zabraknąć w biurze urządzeń do drukowania. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest zakup ksera https://www.forcopy.com.pl/kserokopiarki-konica-minolta, ponieważ takie urządzenie ma wiele przydatnych funkcji. Jeśli jednak nie chcecie inwestować w droga kserokopiarkę to możecie rozważyć jej dzierżawę. Firma Forcopy oferuje wynajem sprzętów do drukowania. |
|
Powrót do góry |
|
|
jerkil
Dołączył: 04 Sie 2019 Posty: 2712
|
Wysłany: Wto Lis 02, 2021 11:41 am Temat postu: |
|
|
Dobrym rozwiązaniem do wydzielenia stref biurowych dla pracowników są ścianki aluminiowe, to bardzo funkcjonalne rozwiązanie. Zobacz ofertę na stronie https://sciankialuminiowe.pl/. |
|
Powrót do góry |
|
|
Ergonza
Dołączył: 07 Paź 2019 Posty: 161
|
Wysłany: Czw Lis 11, 2021 9:17 am Temat postu: |
|
|
Organizacja pracy jest bardzo ważna, szczególnie jak zatrudniacie wielu pracowników. Można zastosować tak przeróżne rozwiązania, głównie usługi informatyczne, oprogramowania IT będą zdawać egzamin przy organizacji, automatyzacji pracy. Super sprawdzają się rozwiązania w chmurze, sporo firm z tego korzysta. Tak na stronie https://www.senetic.pl/ubiquiti/ubiquiti_unifi/unifi_management/ będziecie mogli znaleźć produkty sieciowe, w tym te to zdalnego zarządzania chmurą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Nikola91
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 2570
|
Wysłany: Pon Lis 15, 2021 8:09 am Temat postu: |
|
|
nie zapomnijcie również o pakiecie internetu i telewizji do biura, jeżeli nie wiecie na jaki się zdecydować to polecam wam zajrzeć na stronę https://panwybierak.pl/oferty/internet-dla-firm/49 gdzie macie porównywarkę różnych pakietów |
|
Powrót do góry |
|
|
|