Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
organizacja biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

Iwonamaleks



Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 104

PostWysłany: Czw Cze 17, 2021 11:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawna praca w biurze to ważna rzecz, a tu trzeba oczywiście wszystko przygotować do tego żeby jak najbardziej uprzyjemnić pracę sobie i swoim pracownikom. Zerknijcie sobie tak na stronkę https://mikomaxsmartoffice.com/ Tu będziecie mogli liczyć na profesjonalne, nowoczesne meble biurowe. Mnie najbardziej zainteresowały również proponowane tu budki telefoniczne dla biur, takie miejsca sprawdzają się też do pracy w izolacji od innych pracowników w biurze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Kinder123



Dołączył: 08 Mar 2019
Posty: 2261

PostWysłany: Wto Cze 22, 2021 2:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jaki sposób dbacie o usprawnienie prac w Waszej firmie? Polecam Wam przeczytać artykuł ze strony https://bilgorajska.pl/aktualnosc,23490,0,0,0,Kiedy-outsourcing-dzialu-HR-sie-oplaca.html . Dzięki outsourcingowi możecie odciążyć pewne prace w Waszej firmie i przekazać je specjalistom.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

renato



Dołączył: 02 Lip 2018
Posty: 175

PostWysłany: Sro Cze 23, 2021 2:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja moje biuro dopiero zaczynam urządzać, już znalazłem sklep w którym będę zamawiał meble do niego, to ten https://onemarket.pl/ Jak do siebie też potrzebujecie to ja wam polecam ich, fajne ceny i duży wybór. No i są też ceny promocyjne, warto sprawdzić samemu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2570

PostWysłany: Czw Lip 08, 2021 8:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wysokiej jakości meble biurowe oraz pozostałe elementy wyposażenia wnętrz przyczyniają się do stworzenia dobrego środowiska pracy. W tej kwestii warto więc postawić na doświadczenie i profesjonalizm firmy https://imperia.net.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

pinki



Dołączył: 10 Paź 2019
Posty: 1294

PostWysłany: Wto Lip 27, 2021 1:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem, to całkiem ciekawe klawiatury ergonomiczne można dostać w sieci. Czytałam na stronie ergotest, że warto zainwestować w takie komfortowe narzędzie pracy, ponieważ pracownicy będą nam na pewno wdzięczni. A to przełoży się pozytywnie na wykonywane obowiązki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

kentinoo



Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 1543

PostWysłany: Pon Sie 09, 2021 5:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sporo jest ciekawych ofert tylko zastanawiam jaki jest najlepszy producent mebli biurowych pod względem jakości? Pytam z tego względu, że przed oczami mam kilku takich producentów, wszystko wygląda fajnie, ale nie mogę się zdecydować Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

rose



Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 976

PostWysłany: Sro Sie 25, 2021 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie wyobrażam sobie swojego biura bez porządnych mebli, które nie tylko są funkcjonalne ale pełnią również swego rodzaju wizytówkę moich usług. Sprawdźcie sobie ofertę sklepu https://meble.lobos.pl/sklep/28-biurowe Jak dla mnie, mają najlepszą ofertę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

astronom



Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 843

PostWysłany: Sro Sie 25, 2021 9:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli masz własną firmę to trzeba zawsze szukać oszczędności i dlatego warto zrobić audyt w firmie który określi ilość zużywanego papieru. Dzięki takiej wiedzy będzie można usprawnić obieg dokumentacji i wyeliminować nadmiar papierów. Takie audyty przeprowadzi https://euroimpex.pl/uslugi/audyt-kosztow/ i pomoże także wdrożyć usprawnienia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Kinder123



Dołączył: 08 Mar 2019
Posty: 2261

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2021 1:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O tym myśli chyba każdy kto zaczyna swoją dzielność. Gdzie mieć biuro jak je urządzić. Ważna kwestia.

_____________________________
logotyp firmy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

karolinka



Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 611

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2021 10:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli wyposażasz biuro to nie zapomnij o drobnostkach które ułatwiają pracę a mianowicie zakup kalendarze. Największy wybór masz tutaj https://www.taniaksiazka.pl/kalendarze-ksiazkowe-c-11000_11035.html a i ceny są bardzo atrakcyjne. Możesz też kupić coś dzieciom z działu zabawek a sobie jakieś książki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

storczykowa



Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 189

PostWysłany: Pon Wrz 27, 2021 11:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Praktycznie wszystko co jest potrzebne do efektywnego zorganizowania pracy w biurze możesz kupić w sklepie Maxibiuro.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Pasterka



Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 497

PostWysłany: Pią Paź 29, 2021 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Organizując miejsce pracy należy pamiętać o zakupie odpowiedniego wyposażenia. Oprócz mebli i komputera nie powinno zabraknąć w biurze urządzeń do drukowania. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest zakup ksera https://www.forcopy.com.pl/kserokopiarki-konica-minolta, ponieważ takie urządzenie ma wiele przydatnych funkcji. Jeśli jednak nie chcecie inwestować w droga kserokopiarkę to możecie rozważyć jej dzierżawę. Firma Forcopy oferuje wynajem sprzętów do drukowania.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

jerkil



Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 2712

PostWysłany: Wto Lis 02, 2021 11:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrym rozwiązaniem do wydzielenia stref biurowych dla pracowników są ścianki aluminiowe, to bardzo funkcjonalne rozwiązanie. Zobacz ofertę na stronie https://sciankialuminiowe.pl/.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Ergonza



Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 161

PostWysłany: Czw Lis 11, 2021 9:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Organizacja pracy jest bardzo ważna, szczególnie jak zatrudniacie wielu pracowników. Można zastosować tak przeróżne rozwiązania, głównie usługi informatyczne, oprogramowania IT będą zdawać egzamin przy organizacji, automatyzacji pracy. Super sprawdzają się rozwiązania w chmurze, sporo firm z tego korzysta. Tak na stronie https://www.senetic.pl/ubiquiti/ubiquiti_unifi/unifi_management/ będziecie mogli znaleźć produkty sieciowe, w tym te to zdalnego zarządzania chmurą.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2570

PostWysłany: Pon Lis 15, 2021 8:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie zapomnijcie również o pakiecie internetu i telewizji do biura, jeżeli nie wiecie na jaki się zdecydować to polecam wam zajrzeć na stronę https://panwybierak.pl/oferty/internet-dla-firm/49 gdzie macie porównywarkę różnych pakietów
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
(c) Intersid.pl | Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Gardenplanet
43-430 Harbutowice 17
telefon kom.: 512 211 033
tel./fax: +48 33 816 88 44
e-mail: biuro@gardenplanet.pl