Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
organizacja biura
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

szulima



Dołączył: 06 Wrz 2019
Posty: 2

PostWysłany: Pią Sty 31, 2020 2:01 pm    Temat postu: organizacja biura Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry!
Zna się tu ktoś na organizacji pracy biurowej? Zastanawiam się nad wprowadzeniem pewnego rozwiązania, ale nie mam 100% pewności o jego słuszności.
Chodzi o to, żeby pomiędzy stanowiskami postawić ścianki w typie https://www.scianki.info.pl/ i nieco odciąć ludzi od siebie - żeby skupili się na swoich zadaniach, a nie pogaduszkach. Myślicie, że tak zwiększę ogólną wydajność, czy wręcz przeciwnie: pogorszy sie nastrój i efektywność spadnie?!?
Pytam o efekty króko- i długofalowe, bo mogą być bardzo różne Arrow
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

konwalia



Dołączył: 16 Lis 2018
Posty: 226

PostWysłany: Wto Maj 19, 2020 2:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko zależy jaką przestrzeń będą mieć pracownicy do dyspozycji po postawieniu takich ścianek. Podejrzewam, że dość klaustrofobiczne. U nas by to nie przeszło. Mamy grafików, którzy potrzebują dużych biurek narożnych https://biurka-komputerowe.pl/biurka-narozne i wolności Wink Mi akurat ich rozmowy nie przeszkadzają. Ważne, że wyrabiają się z robotą. Pracownik też musi się czuć komfortowo w pracy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Nikola91



Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 2566

PostWysłany: Pon Cze 15, 2020 8:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W dobie koronawirusa, trzeba się zastanowić, czy w ogóle biuro jest nam potrzebne. W wielu branżach lepiej przejść na pracę zdalną. W dobie internetu i odpowiednich narzędzi nie jest to trudne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Ergonza



Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 161

PostWysłany: Nie Lip 19, 2020 6:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyjemna, ergonomiczna praca biurowa wymaga odpowiednich rozwiązań, dobrze dopasowanych mebli, także i świetnie przygotowanego projektu wnętrza. Myśleliście może o wynajęciu kogoś do tego zadania? Są firmy, które kompleksowo zajmują się takimi rzeczami. Tu na stronie http://projektowanie-biur.pl/ znalazłam taką pomoc, projektują biura, meblują, nadzorują wszystkie pracy. Fajne jest też to, że zadbają o odpowiednią akustykę, oświetlenie w biurze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

shakira55



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 139

PostWysłany: Sro Lip 22, 2020 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twoje biuro a konkretnie biurko to miejsce w którym nie tylko liczy się sprzęt, meble i wszelkiego rodzaju dodatki. Także kwestie związane z drobiazgami biurowymi takimi jak dostępny zszywacz czy dodatkowa ryza papieru, są ważne i szczególnie widoczne podczas codziennych czynności. Zadbaj zatem o to już teraz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Stesska



Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 315

PostWysłany: Wto Sie 25, 2020 3:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z odpowiednimi meblami, urządzeniami, na pewno będzie dużo łatwiej. Zadbajcie o takie rzeczy u siebie w firmie. Sklep https://www.import-maszyn.eu powinien super się sprawdzić.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

wojo900



Dołączył: 16 Gru 2017
Posty: 2118

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2020 2:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasz biuro trzeba też dobrze wyposażyć, we wszelkie niezbędne akcesoria. Jednym z nich są kalendarze biurowe, tutaj http://ekolia.pl/jaki-kalendarz-do-biura-wybrac/ macie na ich temat ciekawy artykuł w którym znajdziecie info jakie będą dobrym wyborem i gdzie można je tanio zamówić.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

kentinoo



Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 1543

PostWysłany: Sob Wrz 26, 2020 6:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre meble biurowe to przede wszystkim takie, które oprócz fajnego wyglądu wyróżniają się solidnym wykonaniem i funkcjonalnością. Ludzie często o tym zapominają dlatego popełniają błędy. Ku przestrodze mam artykuł https://www.tygodnikoko.pl/wiadomosci/s/7478,zakup-mebli-biurowych-jakie-bledy-popelniamy-najczesciej-sprzedawca-z-katowic-doradza z poradami od eksperta czego NIE robić wybierająć meble biurowe. Dzięki temu zaoszczędzicie czas i pieniądze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

lapkow



Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 604

PostWysłany: Pon Lis 23, 2020 1:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasem jest tak, że firma działa zdalnie lub ma siedzibę w naprawdę małej miejscowości wtedy najlepszym rozwiązaniem będzie biuro wirtualne. Ja polecam Wam to wirtualne biuro w Warszawie - https://www.ale-biuro.pl/ . Mają bardzo korzystną ofertę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

lucynka



Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 387

PostWysłany: Wto Mar 23, 2021 2:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W dzisiejszych czasach warto zadbać o jakość powietrza w miejscu pracy, dlatego warto zdecydować się na wentylację. Taki system zadba o jakość i odpowiednią cyrkulację powietrza w biurze i to w każdym pomieszczeniu. Oczywiście aby mogło służyć latami, należy je regularnie czyścić. Kiedy robiłam to pierwszy raz, ten artykuł: https://www.wentylacyjny.pl/2054-1-1-specjalisci-od-czyszczenia-wentylacji--gdzie-ich-szukac.html mi wszystko wyjaśnił i dał odpowiedzi na wiele pytań. Z każdym kolejnym razem jest już łatwiej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

rose



Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 970

PostWysłany: Wto Kwi 20, 2021 9:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli planujecie zakup sprzętów biurowych, to warto zastanowić się nad tym, czy lepiej nie wyjdziecie na ich dzierżawie. Ja początkowo sceptycznie podchodziłam do tego tematu, ale zainteresowałam się ofertą https://loboslink.pl/uslugi/dzierzawa/ a ostatniecznie z niej skorzystałam i powiem wam, że to był trafny wybór.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

piękna



Dołączył: 15 Maj 2019
Posty: 347

PostWysłany: Czw Kwi 22, 2021 9:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Organizacja biura oczywiście bardzo ważna jest. Dlatego też zastanawiamy się nad tym czy by nie zainwestować w takie urządzenie jak catalyst 3560-cx bo wiele bardzo dobrych informacji na ten temat słyszeliśmy. Także zdecydowanie bardzo dobrze sprawdzi się w naszej sali konferencyjnej. A Wy co na ten temat myślicie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

wyrywna



Dołączył: 22 Cze 2019
Posty: 437

PostWysłany: Pią Kwi 30, 2021 5:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym dorzuciła jeszcze tą ofertę https://sklepteges.pl/ekspresy-do-kawy/ Jest tu bardzo bogaty wybór ekspresów do kawy. W każdym biurze jest przerwa na kawę, więc warto sprawdzić tą propozycję.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

kentinoo



Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 1543

PostWysłany: Pon Maj 10, 2021 5:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klamp to innowacyjne i elastyczne oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami za pomocą różnych kanałów i narzędzi. Wszystkie informacje będą przechowywane w jednej platformie - to wygodne, przejrzyste i komfortowe dla klientów. Korzystając z tego rozwiązania, freelancer będzie postrzegany jako prawdziwy profesjonalista.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Dawid44



Dołączył: 24 Paź 2018
Posty: 1460

PostWysłany: Czw Maj 20, 2021 6:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musze przyznać, że sama organizacja pracy w firmie jest niezwykle ważna i ja jestem zdania, że oczywiście warto jest to robić. U mnie od pewnego czasu działa również system ERP https://www.connecto.pl/comarch-erp-optima/ i muszę przyznać, że z całą pewnością warto jest go mieć u siebie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
(c) Intersid.pl | Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Gardenplanet
43-430 Harbutowice 17
telefon kom.: 512 211 033
tel./fax: +48 33 816 88 44
e-mail: biuro@gardenplanet.pl