Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
Odchwaszczenie działki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna : Częste problemy w ogrodzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

PrzemB



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Gru 19, 2007 5:01 pm    Temat postu: Odchwaszczenie działki Odpowiedz z cytatem

Witam,

szykuję się na wiosnę do rozpoczęcia gospodarowania na działce. Obecnie jest to nieogrodzone 1300m2 byłego pola. Rosną tam bardzo bujne chwasty (chyba że to nie są chwasty - nie znam się na tym), takie do 1,5m. Pytanie: jak zabrać się do cywilizowania mojej działki? Jakich narzędzi będę potrzebował, ew. jakich środków chemicznych? Na razie na działce nie chcę jeszcze niczego sadzić, rozpoczynamy niedługo budowę, ale przynajmniej część mogę już jakoś zacząć zagospodarowywać.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość

Agata



Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: GARDENPLANET

PostWysłany: Czw Gru 20, 2007 10:39 am    Temat postu: Re: Odchwaszczenie działki Odpowiedz z cytatem

PrzemB napisał:
Witam,

szykuję się na wiosnę do rozpoczęcia gospodarowania na działce. Obecnie jest to nieogrodzone 1300m2 byłego pola. Rosną tam bardzo bujne chwasty (chyba że to nie są chwasty - nie znam się na tym), takie do 1,5m. Pytanie: jak zabrać się do cywilizowania mojej działki? Jakich narzędzi będę potrzebował, ew. jakich środków chemicznych? Na razie na działce nie chcę jeszcze niczego sadzić, rozpoczynamy niedługo budowę, ale przynajmniej część mogę już jakoś zacząć zagospodarowywać.

Pozdrawiam


Witam.